Pallar inte

Allt kändes okej i mårrse fram tills när jag kom till skolan.
Jag var ovanligt nere och pallade inte det jag brukade.
Och jag är en sån som person som vanligtvis alltid är glad, pigg, gillar att umgås med människor, orkar mycket och jaa en ganska aktiv människa.
Men jag orkar inte det längre.

Allt har bara gått åt helvete sen jag råkade ut för anorexin. Nu gör jag allt vad jag kan för att bli av med den.
Jag trivs inte med att vara såhär trött hela tiden, tänka så mycket så att jag har ständig huvudverk, gråta för ingenting, inte palla med nånting osv...

Just nu och idag känner jag mig ovanligt trött, men det är inte för att jag inte har sovigt utan det är nog rätt så psykiskt, jag menar jag har så jäkla mycket grejer i huvudet och jag tänker och tänker och f¨r tillslut huvudverk av allt tänkade.

Jag vet inte rikitgt hur jag ska få stopp på det??
Det förstör lixom mitt liv.
Det är därför det är så jäkla bra att jag börjat gå på bup, eftersom att jag då kan lägga över alla mina tankar på Gloria hehe gud vad egoistiskt det där lät, men jag menar jag rensar huvudet lixom eftersom att jag enligt mamma och Gloria fgår och bär på otroligt mycket, och det är ju psykiskt men om man tänker fysiskt så är det som att jag går runt och bär på två fulla papperspåsar med tegelstenar i.
Det är fan inte konstigt att jag knappt pallar med saker och ting.
Jag måste verkligen komma på sätt att försöka lossa på tegelstenarna hehe.

Nog med att jag går hos Gloria en gång i veckan, Jag kanske borde blogga mer? kanske skulle det hjälpa? Tänkte på det Linda Rosing sa igår på Sanningens Ögonblick.
Att blogga är som att gå i Terapi, man mår bättre av det...

kanske någonting jag borde fundera på hehe

Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0