Bilder

Här kommer lite bilder från igår och idag.
Hade lite tråkigt så satt och redigerade lite bilder haha.

Var hos tandläkaren på eastman institutet idag kl 10.00 och vi pratade om min tandreglering,
Jag ska få Min tandställning den 25 november och innan dess måste jag ta ut 4 tänder.
Jag börjar då med Det övre och sedan om det går bra så sätter dem på en tandställning på undekäken också´.

Är verkligen i behov av en tandställning just nu, kan ju inte gå runt och se ut såhär:

jaja jag hade ju inget att göra XD


är jag inte vacker hahaha NOT!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har också fått dra ut fyra tänder och jag fick min tandställning igår faktiskt. vill bara varna dig.. fastän det känns sjukt skönt att tänderna kommer bli fina, så gör det så sjukt ont dagen efter! och det gör ont i 3-5 dagar. jag håller på att dö helt seriöst. jag får käka filmjölk och bäbismat.. lycka till!

2010-10-21 @ 14:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0