Halloween fest!

På Fredag dvs imorgon tänkte Lina och pappa ha en Halloween fest.
Bara ett sånt där enkelt Barnkalas ni vet...
Och dem ville att jag och Alex skulle komma på det.

Men grejen är den att Alex tänkt ha en egen halloween fest imårrn och mamma vill att vi ska åka till pappa på Lördan.
så jag ringde pappa idag för att kolla om han inte kunde ha festen på Lördan istället, efter som att dem först bestämt att ha den då.

Men nej då dem har redan ringt alla och bestämmt att ha den på Fredan, så jag och Alex kommer därför inte att kunna gå på den eftersom att mamma också tänkt bjuda hit mina kusiner imårrn.

Så jag hoppas verkligen inte att pappa och Lina blir allt för besvikna om vi inte kommer.
Dem som ville att jag skulle baka massa halloween bakelser och shit, fan asså jag som hatar att baka XD
Måste nog ta det nån gång med pappa eftersom att dem av en anledning tror att jag älskar att baka XD och ofta pratar om massa recept och vill att jag ska baka och sådär.
Men det var ju egentligen bara en period av Anorexin som jag vart helt galen och började Laga mat och Baka till andra människor hela tiden utan att änns våga röra en smula själv.

Men jag började baka till folk hela tiden till min Granne som började beställa saker, till mamma samt ibland till hennes arbetsrum och elever , jag började baka och sälja i Sotiris kafeteria, pappa, Lina till olika event.
Ja i stort sett hela tiden.

Men grejen är den att jag nu fattar att det var nått jag gjorde för Anorexin, ett sett att kontrolera hetsätningar och sånt.
Inte för att jag någonsin har haft hetsätningar men jag har alltid vart livrädd för att hamna i det så kallade "Mia helvetet"

Så nu när det börjar gå lite bra och jag börjar komma tillbaka till mitt vanliga liv så har jag kommigt på att jag verkligen inte tycker det är så kul att baka som jag tyckte förut.
Men det vet ju inte någon om, så jag får gång på gång beställningar och kommer bara på massa undanflyckter för att slippa  haha, så nu är det nog dags att jag berättar sanningen för dvs Pappa och lina haha
Nej nu får jag det att låta som värsta grejen hehe....


Men jag får väll se hur det blir med Halloween festen, Känner mig inte sådär Jätte På..när det gäller den..

Men ni får ha det så bra!!

Kramar

Carro



Kommentarer
Postat av: Elsa

Jag gilar faktiskt halloween, Men jag tror nog inte att jag kommer att gå bus eller godis den här gången! Jag tycker faktiskt att det är roligt att gå runt och få lite godis! HAHA!

fIN BLOGG.

2008-10-30 @ 14:48:17
URL: http://livetenligtelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0