Helgerna !

Är det bara jag som tycker att veckorna verkligen rullar iväg.
Det går så himla fort alltså!
Känndes som att det inte alls var länge sen det var helg sist.

Men skönt är det iallafall. Och jag tänker faktiskt som sagt bara ta det lugnt den här Helgen , och kolla in alla nya tv program som börjar, och kanske spela ett och annat TheSims eller nått.

Men just nu, så ska jag snart börja gå göra klart middagen medans mamma kämpar med damsugaren som vägrar starta.
Måste ju hinna klart med allt tills sjukhuset börjar om 19.30, fastnade framför Engla i gårdagens program, och att hon desutom ska falla medvetslös i kvällens program!
Nej det får man ju bara inte missa, eller ja JAG får inte missa det hehe

Ska ni andra göra nått kul i helgen då?

Många kramar
Carro

Kommentarer
Postat av: charlotte

trevlig helg själv !! :D

/charlotte

2008-10-03 @ 19:10:42
URL: http://lesbian.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack för kommentaren i min blogg :)



Min helg har bestått av bullbak och soffhäng, verkligen skönt efter en vecka med jobb från kl 7 på morgonen :)



ha en bra helg!

2008-10-04 @ 22:54:47
URL: http://mijamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0