High School Musical 3

Igår Träffade jag Zeineb och Hennes Lillebrorsa på Heron city.
Vi hade tänkt ta Bion som gick 18.00 och jag satt här hemma vid 16.15 och bara väntade på att tiden skulle gå så att jag kunde börja springa iväg mot Heron City,
Men inser jag att vi faktiskt har ställt om klockan två gånger!!
Så klockan är egentligen 17,15, och både jag och Mamma får Panik och jag sprang in på toaletten och fixade håret som såg ut som jag vet inte vad.

Och sedan så sprang jag raka vägen ner till Heron City.
Och det var faktiskt rätt läskigt att gå där på vägen helt själv när det var kol svart ute.
Men när jag hur som helst kom fram, så var klockan redan 17.55 så vi bestämde oss för att ta den som gick 18.30 istället.

Så då köpte vi biljetterna gick och köpte lite cola light och tack vare dem långa köerna så var vi på plats på bion exakt 18.30 nära på reklamen.

Men hur som helst så pågick filmen i två timmar och den var kanske inte min favorit men den var faktiskt riktigt bra.
Men känns som att det var liite mer sång i den här än var det var i dem två andra filmerna och detkändes ibland som att det kanske var liiite för mycket.

Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0