IDOL 2008


Snacka om att jag kom igång med bloggandet nu.
Tycker det är så sjukt kul att blogga och tror nog jag kommer göra det i all närmaste Framtid :)

Men hur som helst, var det någon som INTE såg på idol I fredags? Kanske är lättare att fråga.
men ni som iallafall såg det, vad tycker ni om att yasmina åkte?

Jag har alltid tyckt att Yasmina varit väldigt duktig och så, men i fredags var det som om något gick fel.
Det fanns lixom inget speciellt i vare sig hennes uppträdande eller som hon sjöng.
Utan det lät mer som om vem com helst stod och sjöng.
Så jag tyckte helt enkelt att det var dags för henne att lämna idol, men tyckte ändå så jäkla synd om henne, när resultatet kom.
Hon kunde verkligen inte sluta gråta stackarn.
Och jag tycker verkigen att det är så jäkla taskigt att dem som åkt ut ska behöva sjunga sin låt en gång till, förstår verkligen inte vad det är för jäkla idee dem kommigt på.

Men hur som helst, så håller jag på Johan, Kevin och Alice.
Känns som att det blir lite ändringar varje vecka, men kevin är ju för rolig och BRA!

Och när det gäller eftersnacket med Katrin Zytomierska så läste jag i gårdagens Expressen att hon nu fått sparken från att vara programledare i fortsättningen.
Hon skrev tydligen i sin blogg att Markus Birro var judehatare eller någonting sånt, och det var tydligen då som tv4 fick nog och sparkade henne.

Men jag förstod inte riktigt varför tv4 anställde henne över huvudtaget, jag menar alla som vet vem Katrin (schulman) zytomierska är vet ju hur hon är, och att det egentligen bara var en tidsfråga innan hon gjort nått sånt som hon gjort.
DVS trakasera folk på sin blogg, och kalla idol finalister för bögiga,
Hon är ju bara lite för speciell..

Såhär sa några av idol deltagarna om Katrin i gårdagens Expressen..

Loulou Lamotte. Foto: Daniel Ohlsson/TV4 loulou - Hon verkar inte ha något samvete, hon har fått 15 minuter i rampljuset som hon nu försöker förlänga. Hon gräver sin egen grav.

Johan Palm. Foto: Daniel Ohlsson/TV4 johan- hon har inte förstott att hon ska leda programet inte vara huvud attraktionen. Jag skulle skämmas om jag var hon.

Yazmina i tårar Foto: Daniel Ohlson/TV4 Yasmina- Jag blir så upprörd. Jag har varit mobbad och jag vet precis hur det känns. Det är hemskt.

... och Anna och de andra idolerna.  Foto: Daniel Ohlsson/TV4 Anna- Provocera och få oss att tappa fokus. Men jag tänker inte sjunka till hennes nivå.


Yazmina tar farväl av kompisarna.  Foto: Daniel Ohlsson/TV4

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem e din idol favorit?=)

2008-10-26 @ 19:24:13
URL: http://originellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0