Inte som jag tänkt mig!

Pappa kom och hämtade mig vid 11.00 tiden idag och vi skulle iväg till IKEA och MIO för att köpa min och Alex sänggavlar.

Men nej då så vart det naturligtvis inte.
När vi var på Mio så gick jag och pappa runt i kanske 20 minuter för att leta upp någon personal eftersom att hela stället värkade vara helt tomt.
Men sen när vi äntligen fick tag på en av personalen så finns min säng tydligen inte inne på Någon Mio i hela Stockholm utan den kommer in någon gång i mitten av November.

Så jag och pappa gick och köpte två bruna hårfärgs förpackningar till mig och en mörkbrun till mamma.

Sedan så hade pappa inte så mycket tid satt vi får ta Alex säng på Ikea imårrn.

Efter det så skjussade pappa bara hem mig och nu sitter jag här och försöker komma igång med städningen här.
Det ser verkligen förjävligt ut. Men det tar emot s å jävla mycket!!

Men ska nog sätta på Rix FM och börja städa lite nu!

Ha det bra

Carro


Nu väntar min natruliga hårfärg :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0