Jäkligt mycket plugg alltså!

Har suttigt nästan hela morgonen med att kolla upp min frånvaro den här terminen på Adela.
Där stod det att jag har 21.5 timmars frånvaro, så då kollade jag igenom varje vecka och ser att jag för det första har tre lektioner ala 3 timmars ogiltig frånvaro på lektioner jag varit på, någonting att ta upp med min mentor Lisa imorgon.
Plus gympa lektionerna 3 timmar (får ju inte vara med ) fast det är iförsig giltig frånvaro.
Och sen alla jäkla Nikebesök, och tandläkar besök 2 timmar.
Och sen finns det en del lektioner ungefär 2-3 som jag mått för dåligt på, så jag vart ut och vilat lite istället.

Så efter lite räknandes och trixandes kom jag fram till att själva frånvaron jag har efter att ha vart hemma en hel dag från skolan endast är 10 timmar dvs en och halv dag den här terminen.
Och det är ju verkligen ingenting hehe, tack vare alla problemen jag har just nu, så blir det ju att man inte orkar vissa dagar osv efter som att jag enligt mamma, min mentor och dem på nike kör slut på mig själv om jag börjar för hårt i skolan nu och så..

Men hur som helst så har jag hur mycket plugg som helst den här veckan.
Särskillt idag.
Tills imorgon har vi Matte prov på potenser och negativa tal, samt två frågor är på binäma tal och engelska läxförhör på oregelbunda verb
Sedan tills på fredag har vi endast franska läxförhör på oregelbunda verb men då ska jag ju till eastman instetutet för min tandställning, satt vet inte om jag hinner tillbaka till skolan.
Och sen tills på måndag har vi Svenska inlämning/maila en uppsats.

Så det har inte vart så mycket bloggande på senaste tiden hehe,

Men ni får ha det så bra

Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0