Måndag Morgon!

Äntligen en Måndag morgon man får sova ut på!!

Men nej då skulle inte tro det. Eftersom man ställde om till Vintertid i går så vaknade jag vid 7.00 tiden och kände mig helt utvilad.
Så då var det väll bara att gå upp och kolla på Rix FM morgon zoo som jag gör varje morgon annars.

Idag har jag faktiskt ingenting att Planera. Känns lite konstigt eftersom att jag har haft saker att göra nu varenda dag.
men en sak vi ska göra i eftermiddag jag och Mamma är att vi ska åka iväg till Ikea och Miio för att köpa min och Alex efter längtade Sänggavlar.

Säng


Men nu på förmiddagen, ska jag bara passa på att gå ut och Jogga så mycket som möjligt medans mamma är på jobbet, eftersom att det var så länge sen jag gjorde det.

Ha en bra dag

Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0