min nya bakrund på datorn



Det här är min nya bakrund på datorn :D
Tänkte göra den Rosa med ett hjärta och ett Rosa band inför Rosa Bandet galan.

Men nu ska jag gå tillbaka och kolla på Idol.

Vad tycker ni om årets sessong? hejar ni på någon än?

Själv gillar jag Alice och Johan nu hehe Sepide var min föredetta favorit om man säger så hehe
Men nej, nu är det nog johan och Alice som gäller.

Sen så blir det lite mer Fredag hela vecka!



det här är min sims familj som jag körde lite med idag :D
Gud vad jag längtar tills nästa gång jag kör.
Tänkte göra det lite nu efter idol och fredag hela veckan..


Dagens Mellanmål En kopp THE en grovmacka med smör och ost samt ett äpple

Mamma har bestämt att det är dags att ta tag i det här nu. så hon gick upp och gjorde min frukost imorse.
Nu blir det inte längre någon kavli lättmjukost på mackan utan nu kör vi med smör och ost som "normala" människor.
Men när mamma hade i två teskedar socker i tet fick jag panik och började stor böla.
Jag vet att det egentligen är as töntigt att göra det för två jäkla skedar rent socker, men det gick bara inte,
Men hon förstod mig och vi kom överäns om att ha i en te sked socker och 1 sukett och så vart alla nöjda.
Men mamma var as snäll och sa att hon förstod mig eftersom att jag inte haft socker i tet på flera år, satt det är klart det är svårt för mig då :) <3 men så fort jag vänjer mig, så kan det bli lite gamla vanor :)

Jag kan säga att fortsätter det såhär så är jag frisk inom ett år, men då ska det gå BRA hehe som nu :D men kart att allt inte kommer gå på räls hela tiden, det bara vet jag ju.

Men ni får ha en trevlig kväll allihop

Caroline

Kommentarer
Postat av: Emma- den som älskar the sims 2

Hej!

Så du spelar the sims 2?

Jo jag brukar oxå längta, men jag har redan förstört min familj när mannen varit otrogen med 4 stycken andra tjejer =(

2010-03-07 @ 18:42:32
URL: http://sayuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0