Så otroligt mycket att göra just nu!

Ja som Regina sa idag.
Veckan har knappt börjat än och vi har redan blivit bombaderade med läxor och prov.
Kommer därför inte kunna blogga mer än ett inlägg per dag :( men det är bara just nu när det är såhär mycket.

Den här veckan har jag So prov, engelska läxförhör, fysik läxförhör, franska förhör, piano läxan, samt en HK uppgift.

På Fredag har jag och regina redovisning för vår So lärare Tomas om vårt parti.
Dvs jag och Reginas parti kallas Livsdemokraterna och tillhör Liberalismen och ekologismen.
Vi har alldeles nyss skrivit en låt om vårt parti med musiken från Himmlen runt hörnet med Lisa nilsson hehe.

Och om bara en halvtimme måste jag börja gå till Min pianolektion, och har försökt öva lite på låten jag börjat på.
Men helt ärligt så har jag verkligen glömt bort allting som vi gjorde förra veckan så det är bara att helt enkelt förklara det för Christer och så får han ta det med tröga mig en gång till hehe.

Sedan efter Pianot ska jag springa hem för att bada och kolla på Desperate Houswifes samt plugga lite hemkunskap och So.

Och imorgon har vi sovmorgon (pust) vilket betyder att vi bara har bild första lektionen innan lunchen och börjar 10.30.
Och då på bilden får jag och Regina fortsätta med vårt Parti kollage.
och sedan fortsätter då dagen på tills vi slutar vid 15.00.
Efter skolan ska jag Och Regina plugga lite på vår redovisning och sedan klockan 17.00 är det Bup för mig.
Sedan vill jag bara hem och ta det lugnt och råplugga på So provet

Sedan på Torsdag för att samanfatta veckan väl hehe så börjar vi 9.00 och slutar 15,00 och är den jobbigaste dagen enligt mig,.
Och då är det bara att gå raka vägen hem och råplugga på Hemkunskapen.
Men på fredag blir det en lugnt Fredag tror jag nog.
Bara det att vi har redovisningen efter skolan.

Men sedan så är det då den efter längtade helgen hehe kan man inte bara spola fram tiden lite hehe

Så, så ser min vecka ut, och jag får verkligen inte tro att det blir lättare nästa vecka hehe nä då absolut inte då är det både HK prov och Engelska prov.
Fast det är iförsig sista veckan innan lovet <3<3 på fredagen den 24/10 får jag se om jag orkar gå iväg på Linneas Halloween fest.
beror på om pappa skjussar eller inte, pallar verkligen inte åka dit kommunalt, plus att det är första fredagen till lovet, kanske är helt slutkörd då hehe men jag får väll se hur det blir :))

Ha det super

Carro
 Välkommen till världen Carro!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0