Sims 2

Det här är min The Sims familj just nu, och dem har precis fått två tvillingar men fråga inte vad dem heter hehe för det kommer jag inte ihåg.


här är vardagsrummet :D (hoppsan tonåringen vad hon nu hette har vist kissat lite på golvet)
Nej men dem här två simmarna är så gifta, men tjejen som då har ett namn vart kär i en rik affärsman med en tonårsdotter så dem flyttade in i denna lilla men dyra lyxiga lya, och hon fick tillgångar i över 200 000simdaler, satt nu när hon varit otrogen med sin nuvarande man, så har den rike flyttat ut men tonåringen stannade kvar.
men grejen är att det vart en held el bråk med tonåringen satt n uär hon död av en enledning hehe





på resan hehe


han var inte särskillt förkust i den bortskämde dotterna satt här slår han sönder hennes urna och skrattar åt hennes dödsfall

och in med den bortskämde i papperskorgen

Kommentarer
Postat av: Elly

Carro jag har nåt Sims fel på min data. När jag spelar sims är väggarna röda och blinkar hela tiden och simbassängens kanter är också röda och blinkar jag har nyss köpt sims2 året runt och det är så på den nya CDen.. hjälp mig

2008-10-25 @ 13:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0