Slutkörd?

Jag ska allderles strax gå och sova.
Vet att klockan bara är 21.30 och att jag vanligtvis inte alls brukar kunna sova den här tiden.
Men efter att dagen vart så hektiskt med all meninredning, matlagning och pluggande så har jag nog kört slut på mig själv rätt ordentligt.

Vid 17.00 tiden var det egentligen meningen att Alex skulle gå iväg och handla nässpray till stackars mamma som ligger här och har åkt på jordens förkylning. Plus handla lite grejor på Ica till middagen.

Men bortskämd som han är så hade ju ungen allderles för ont i lill-fingret för att kunna gå handla åt mamma, så jag fick gå iväg istället, trött som jag var.
Men efter ca en halv timme var jag hemma igen och lagade snabbt ihop en Pasta Bolognese.

Så nu ska jag ÄNTLIGEN gå lägga mig framför tvn och kolla klart på efterlyst och sedan gå sova!
Och jag ser verkligen inte fram emot Torsdagen med både matte prov, engelska förhör och slutar inte föräns 16.00.
Längtar verkligen 24 timmar fram i tiden hehe <3

Godnatt allihopa!

Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0