Veckand Blogg fråga

Älskar att svara på dem här blogg frågorna som kommer in en gång i veckan hehe
Och just den här veckan handlar den om såkallade matvanor :P

1.
Lagar du din egen mat?
Svar: Oftast så är det jag som lagar mat åt hela familjen, och det är aboslut ingenting jag har någonting emot.

2.
Hur ofta använder du en micro?
Svar:Jag hatar att äta kalla måltider så det blir oftast om middagen kallnat lite och jag genast måste ha den varm.
Men jag skulle aldrig sitta och äta näringslösa micromåltider.

3. Om du måste välja en maträtt du skulle äta varje dag i resten av ditt liv,  Vilken maträtt väljer du då?
Svar: Hm..svår fråga ska jag gå efter ätstörningen eller mig själv nu? går jag efter anorexin så skulle jag nog vilja äta Millas Kycklingsallad med vinegrätt dressing resten av livet.
Men går jag efter mig själv så skulle jag nog äta chicken Tikka Masala i all oändlighet :P

4. 
Mysig och lyxig middag hemma eller på restaurang, vad väljer du och varför?
Svar: På restaurang såklart, men ingen höjdare att äta ute för min del men..

5.
Vilken är den godaste och vilken är den äckligaste maträtten du vet?
Svar. Helt seriöst så har jag alltid hatat att få frågan om min favrot rätt. Jag har ju ingen hehe jag har alltid vart en sån som ätit allt utan att tänka på om det vart gott eller äckligt fast inte för att jag skulle sitta och äta as äckliga saker men aa ni förstår nog hehe,
Men okej då säger jag godaste Tacos och potatismos  och äckligaste Mc donalds. Måste nog vara världens komstigaste Unge som inte gillar mc donalds men helt ärligt så har jag ALDRIG gillat mcdonalds av någon anledning, satt det var några år sen man åt sån mat haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0