Agnes också tillbaka!

Kom på en grej!
Nu är verkligen allting tillbaka känns det som.

Agnes gör Comeback, lika så Darin.
Andra avenyn har börjat sendas igen efter sommaruppehållet, Idol har börjat, Parlamentet börjar igen på söndag tror jag det var.

Ja nu är allting helt enkelt igång igen!
Väntar bara på att desperate housewifes ska komma igång igen också.

Men hur som helst, så har Agnes nya låt "on and on" spelats en hel dem på radion den senaste tiden.
Och vet ni vad?
Jo jag älskar den låten.
Älskar hennes röst, låten ja allt!!
Första gånge jag hörde låten gillade jag den inte alls, men ju fler gånger jag lyssnar på den, desto mer gillar jag den!




video

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0