Dålig uppdatering

hade svårt att somna igår ikväll igen, så jag gick upp och satte på datorn.
Men som vanligt så har publishme krånglat väldigt mycket den senaste veckan.
Datorn fastnar så fort man loggar in osv, men nu lyckades jag komma in, så då passar jag på att skriva några inlägg .

Så vad har jag gjort idag då?

Jo först va jag i skolan till 14.00 tiden, min franska lärare kom aldrig så vi fick sluta en timme tidigare.
Och efter det, så gick jag och regina hem till mig, och pluggade engelska och Matte, och efter det så har jag bara gått runt här hemma, ätit middag och väntar på att idol ska börja.

Så inte så jätte intressant dag kanske, men har dock också fått reda på en skit iriterande sak av Linnea nyss också.
Ang dem i engelbrekt osv, jag blir bara så sur på sånna människor såm absolut inte har några liv.

Men det skriver jag om i nästa inlägg

Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0