Fan vilken dag!

Hela Dagen har gått rakt åt helvete med alltihop.
Fan va jag hatar Fredagar i skolan.
Det är verkligen min värsta dag av dem alla.

plus att en del personer i skolan ska göra allt så jävla mycket värre också, kan inte folk bara skita i andra och fokusera lite mer på sig själva istället, så skulle vi alla få mycket mera gjort med våra liv.
Tänker inte gå in på detaljer men jag blir jävligt arg bara jag tänker på det.

plus att jag fick massa problem med alex och mamma också när jag kom hem, eftersom att alex bokat massa spel från cdon.com och det blev en massa problem där med osv.

Men Nu är mamma på Kräftskiva i vår matsal i skolan med alla lärare, haha..jag har en hel del att prata med mamma om när hon kommer hem, Måste kolla lite hur jag ska göra med gympan osv, borde jag inte börja vara med kanske, men fan va skönt att jag ska på möte på Nike på Onsdag, då kan jag ta upp det med Christina.

Men nej usch vad arg jag låter nu hehe men vad ska jag säga, det har helt enkelt vart en Bad hair day idag, och allt som händer tycks gå rakt åt helvete.
Men jag hoppas att morgondagen går bättre iallafall..

ha en trevlig kväll
Carro


Alex som kollar lite gamla skolfoton hehe


Mamma med en liten oväntad och konstig pose XD

snygg pose eller?

vist e hon ju bara för söt? XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0