Fredag!!!

fan vad jag hatar Fredagar i skolan.
Idag hade vi matte svenska och HK precis innan Lunchen, och efter det så gick hela Högstadiet Till Sätrabadet för att Springa ett Maraton.
Både och Jag Regina kom top 10 hehe, men det var VRKLIGEN inte kul, men iallafall helt okej.

Imorgon ska jag ev träffa regina en stund, och gära lite olika saker, vet inte rikitgt vad men..

Men nu ska jag strax gå ut och plocka lite maskrosblad till mitt marsvin Puffis.
Men först hade jag tänkt rensa datorn lite, och Sedan ev spela TheSims2.

Btw här kommer lite bilder på TheSims 3 som kommer ut den 19 februari 2009.

Ha det bra
Carro

pS. Förlåt för det korta och tråkiga inlägget hehe men är verkligen för trött just nu, för att orka detaljera dagen hehe, kanske orkar lite senare  :)

The Sims 3 Other
The Sims 3 OtherThe Sims 3 OtherThe Sims 3 OtherThe Sims 3 OtherThe Sims 3 ScreenshotThe Sims 3 ScreenshotThe Sims 3 ScreenshotThe Sims 3 ScreenshotThe Sims 3 ScreenshotThe Sims 3 ScreenshotThe Sims 3 ScreenshotThe Sims 3 Screenshot

okej det var väll inte så lite bilder kanske, men nu måste jag ut och plocka maskrosblad till lilla Puffis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0