Gjort under dagen!

Nu har jag passat på att spela lite TheSims2 livet i lägenhet, medans mamma och alex var iväg och handlade.

mamma har pratat med gympa linda och min mentor lisa idag.
och lisa sa att hon skulle prata med dem andra lärarna om mig och mitt problem, bara så dem vet att jag ibland kan vara lite extra känslig och kanske inte orkar lika mycket som alla andra.

Men sen när alla lärare vet, så vill jag verkligen inte att dem ska behandla mig för annulunda än dem andra eleverna, utan kanske bara att dem tar det lite lugnt med mig nu, eftersom att jag tar en jävligt stor risk nu när jag överhuvudtaget går till skolan 100%.

Risken är väldigt stor att allting blir värre nu när jag går i skolan så mycket och kanske tar ut mig lite för mycket mot vad jag egentligen borde.

Men jag är sån, som person att jag verkligen hatar när någonting kommer ivägen för grejor jag vill göra.
För det är klart att jag vill gå i skolan som en normal människa och träffa kompisar, och så.

men men..får väll hoppas på att det funkar i skolan nu :P

kramar
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0