Helgen!

Nu vart helgen snart slut då.
Men jag tänker inte deppa ihop för det, nej då absolut inte.
Nu har jag en Ovanligt tuff skolvecka framför mig.
Råkade ta reginas kalender i fredags och hon min, så jag kan inte kolla eller skriva in lite nya saker jag måste hinna med och göra i veckan.
Men iallafall, Så har jag vart ovanligt trött den här helgen, Skulle ju träffat regina Igår, men hon vart för trött så vi bestämde att vi skulle göra nått idag istället, men då vart jag lite för trött istället.

Men vi träffas Iallafall imårrn så...
Nå vad har jag gjort i helgen då?

i fredags ringde mamma till Min piano Lärare och kolla om han hade någon anna tid jag skulle kunna gå på istället för Fredag 17.10. Eftersom att jag alltid är så trött på Fredagskvällar.
Så då fick jag en ny tid tisdagar 19.20, vet att det blev lite sent, men på Fredagar slutar jag tio i två i skolan, så då är det inte så jobbiga skoldagar iallafall.
Efter det gick jag, mamma och Min morbror Pekka runt i SKHLM skärholmen centrum för att hitta en Present till Min Kusin Isabella, som fyllde 20 igår.
Det vart en vin flaska, och En sminkväska med massa spa grejor inkluderade.
Efter det vid 18.00 tiden gick vi hem, åt lite middag, och kollade på tv.

Och igår gick jag och mamma över till mina kusiner, som bor i huset framför oss, för att gratta henne och vara där en stund,
dock efter en timme gick vi hemåt, och tog det mest bara lugnt. Kul eller? njaaee

Sedan idag, så tänkte jag börja städa lite här dvs rengjorde alla vitvarorna som kylen, mikron, brödrosten, mixern och vatten kokaren,
Så nu ser det iallafall lite frächare ut i köket hehe, men jag pallade verkligen inte mer efter de, så nu har jag bara legat framför tv`n och kollat in gamla avsnitt av Idol.

Och gissa vad som kommer igång i kväll igen då?
Inget mindre än andra avenyn är igång igen!! Fy fan va kul!! kommer sitta Bänkad varenda dag den nu kommer gå.
Lite trist att behöva springa hem från Pianolektionen sen då, men det ordnar sig sen då.


Så det är lite kul, nu väntar jag bara på desperate houswifes.

Men nu sitter jag bara här och väntar på Grannen som ska komma hit och Rensa datorn från grunden.
Datorn är överdrivet seg iblabd och vissa hemsidor INK playahead och Thesims.se går inte alls att komma in på.
Datorn fastnar bara och sen är man tvungen att starta om.
Och när man spelar TheSims, det ska jag inte tala om, fy fan vad seg den är.
tar ungefär 30 minter att starta spelet  Och när den väl kommigt igång, ja då tar det ytterligare en timme föräns spelet går i okej hackig hastighet.
Så nu ska han under 1.5 timme rensa ur hela jävla systemet, och rensa vår hårdisk som har 70GM, med 27GM ledigt.
Det är helt sjukt, var fan har allt minne tagigt vägen?
har rensat datorn as många gånger, men den behöver nog en Jävla stor städning alltså.

Så då är det bara för mig att sitta och instalera om alla mina sims sen då. men det är inga problem, hade ju ändå knappt börjat på min nya generation så...

ha det bra'
Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0