Höst Modet

Vad är egentligen det trendigaste i höst?
Inte för att jag följer modet till punkt och prickar, men sitter inne på både Ellos och Nelly.com för att kolla in lite av det hetaste mode i Höst.
Eller ja snarare det snyggaste modet iallafall hehe.

Men här kommer några av mina favoriter.
Har dock inte köpt några skor än, kan ju inte springa runt i ballerina hela vintern så måste nog kolla med pappa när han kommer hem imorgon, om jag kunde få lite pengar till nya skor eftersom att enligt min budget, som jag suttigt och räknat ut nu som en galning fram tills december aboslut inte räcker änns till ett par skor.
Nej nu blir det verkligen inga spontanköp här inte, måste ju ha med mig lite till Londonresan också :D

men aja hur som helst, här är mi na höst favoriter.

Zooma Min favorit i höst,
Långa modeller på polotröjor .
så  nu tänker jag bli en liten modebloggare med MÅSTE HA !!
Haha nej men har faktiskt ingen än.
Finns på Ellos för 199kr

ZoomaMy favorite helt klart, finns för 599kr Hos Ellos
Zooma


HÖST BUDGET NELLY.COM

Cathy Blouse 499kr
Waze Dressklänning 299kr
Silk Top silkes topp 579kr
Tova Pullover 299kt

HÖST LYX  NELLY.COM
Ernest Jacket Ernest Jacket 3499kr
Mentor Pump Pumps 1499kr

XX-High Boot Black Softy Stövlar 1899kr
Melish Silk Dress Klänning Tommas Burberry  1279kr

Loubet Jacket Jacka 2999kr


Kramar
Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0