I love husdjur<3

Jag älskar verkligen mina Kära katter, och alla andra husdjur desumtom!
Även fast jag kan ha lite svårt för tex småkryp och sånt.
Men nu pratar jag mer om husdjur i sig.
Katter har ju en trendens att fastna vid någon i familjen den bor i.
Här så är Gustaf verkligen mammas katt medans Mimmi blev min katt redan första dagen hon kom hit.
Jag kelar och Gosar med henne, hon går efter mig vart jag än går,hon springer till mig så fort jag ropar  och vi är verkligen nästan som Bästa Familjevänner hehe eller hur man ska säga det.

hundar och katter älskar en , utan att tänka på det yttre,
DVS djur är inte ytliga, dem fäster sig vid personerna em gillar.
och det är det jag verkligen gillar med husdjur, Man kan verkligen Lita på att det är mig som person dem gillar och inte något annat.
Det är lite svårt att förklara, men dem gillar en på ett ikke ytligt sätt.
Den är inte ytliga, dem skiter i hur man ser ut, om man är annurlunda, konstig osv dem älskar en ändå, och det är det jag verkligen gillar med dem!

Jag vet att tex Mimmi alltid kommer att vara "min" katt vad jag än gör i livet, djur sviker än aldrig.
Det är inte så att ja kommer hem en dag från skolan och neej gud vad har jag gjort?
mimmi är nog sur på mig,bara för att jag råkade klappa grannkärringens katt istället för henne en stund på vägen hem från skolan
så nu är hon inte lika kelig längre och springer mest efter mamma och ignorerar mig.

Nej verkligen inte.

Men men..det jag ville komma fram till var nog helt enkelt ingenting om jag ska vara ärlig är bara lite trött just nu, satt det slinker ner lite vad som helst i blogg arkivet just nu hehe

Godnatt allihopa

Puss o kram
caroline



 HAHA stackarn hon ser ju helt mosad ut.
Men det roliga är ju att det bara är jag som får göra så på henne, om mamma gör det så blir hon as sur hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0