IDOL

Sitter och kollar på Idol just nu, Och för varje avsnitt så gillar jag den nya juryn bara mer och mer.
Men favoriten är nog Anders bagge ändå, Leila är också rätt bra, men Anders är roligare hehe, och den andra vad han nu heter verkar vara så sur hela tiden hehe.

Men men, nu kommer efter grejen efter förkylninge, när det blir trögt i stupröret och man får trögt att andas.
Har vaknat på natten av att det har vart trögt att andas, och drömt drömmar om att jag slutat andas osv.
Men sådär får jag alltid efter en rejäl förkylning så det går nog över snart,.

Vill verkligen inte att det ska bli Fredag morgon, skoldagen kommer vara ett rent helvete
med endast tråkiga lektioner som tex
Hemkunskap (skulle kunna vara kul, men hon är lite för mycket när det gäller vissa saker)

svenska (blir tvungen att köra hela redovisningen själv, vilket inte är så kul, när man desutom är så hes satt man knappt kan prata)

Matte (första lektionen desutom)

NO (tråkiga labb raporter, som jag inte förstår ett skit av)

Musik ( ända roliga lektionen i mårrn, men det lär nog bli väldigt annurlunda ön hur det var i engelbrekt där hela klassen var musikmänniskor)

Franska ( fy fan säger jag bara)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0