Kändis frågor

Sitter här med en enormt jobbig huvudverk.
Men ska försöka att svara på dem 5-snabba frågorna som ligger inne på ww.blogg.se

Alltid lika kul hehe

Så här kommer mina svar :)

1. När anser du att man är en kändis?

svar: Det är nog när många vet vem du är inom minst ett helt land, dvs man är inte direkt nån kändis bara för att hela ditt kvarter vet vem du är osv.
man är en förebild för många och många människor ser upp till en.

2.
Vad skulle du helst vilja vara känd för?
Svar: Det skulle nog helt enkelt vara musiken, älskar att sunga :D

3. Du skulle få en heldag med en kändis. Vem skulle du välja?
Svar: Darin såklart haha

4. Vilken kändis tycker du är en bra förebild och varför?
Svar: det är nog ganska många men om jag måste säga en så säger jag nog absolut Darin.
Och inte bara för att han är en av mina idoler utan för att han verkligen är en himla bra förebild för många.
Han är jäkligt snäll som person, alltid jätte trevlig, ödmjuk och jaa en bra förebild helt enkelt.


5. Vad tror du är det mest negativa med att vara känd?
Svar: Avundsjukan helt klart.
Vad man än gör så kommer det alltid att finnas folk som är avundsjuka och som kommer göra allt för att förstöra för en-
Det är någonting jag verkligen stör mig på, jag menar varför starta hemsidor om saker man hatar när man kan göra det om saker man gillar istället.
blir inte det mycket roligare?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0