Kvälls inlägget!

Jag vet att jag inte vart särskillt aktiv nu dem senaste dagarna.
men just dem här dagarna har det hänt så otroligt mycket både tråkiga, roliga och jobbiga saker.
Först allt med pappa som hände i förrigår, orkar verkligen inte med honom längre, Så däför kollade jag med Gloria på Bup, om inte vi kunde ha ett möte med pappa också, eftersom att det verkligen inte funkar längre.
Jag berätta om allt hur det ligger till, och hon tyckte att det verkade som att jag satt i en väldigt svår situtaion och att pappa verka vara en väldigt svår människa att både vara med och prata med.

Men skoldagen idag vart grymt mycket bättre än igår.
Undrar om det var för att jag pratat med gloria? och att jag inte mådde så bra igår tack vare pappa.

Men hur som helst, så har jag grymt mycket plugg att göra nu i helgen ibåde SO, matte och NO.

Har desutom märkt en av mina svagheter i Engelskan nu också.
Och det är att jag har väldigt svårt för oregelbunda verb, kan typ inte skriva en mening utan att det blit något fel när det gäller den delen.
men det är ju bara att plugga på lite mer och så lär det kanske funka sen.

men iallafall, så började vi vid 9.00 tiden imorse, och då skulle jag på en sån där hälsokontroll hos syster som alla 8or ska göra nu dem här följande veckorna.
Där man bara tar längd och vikt osv, och hon känner ju till alla mina proböem och så, och hon sa själv att hon inte vill tjata så mycket så hon pratade inte så jätte mycket om min vikt nedgång osv, vilket kändes jävligt skönt.
Igår vid lunchen, när jag fick mitt gråtanfall igen, så fick jag till ett rum med Min mentor Lisa och Mamma för att prata lite.
Och konstigt nog så känns det ibland som att dem i skolan förstår mig mycket bättre än dem på Nike.
Dem är på nått sätt mycket snällare, även fast dem nu är ännu hårdare med att ge mig mina måltoder osv, så känns det faktiskt bättre att prata med dem, än med dem på nike.m
men hur som helst, så var jag 171cm lång, och har stannat i längden nu, och det är faktiskt inte tack vare mina ästörningar utan av en helt annan naturlig orsak.
Och jag vägde 47kg blankt.
Jag orkade inte bry mig så mycket om vikten och så, men vi kollde in mina vikt och längd kurvor, och kollade min lilla nedgång på vikt kurvan som bara fortsätter neråt.
Men hon sa inget, hon var bara helt lugnt.
Kan inte förklara hur skönt det kändes utan att höra massa tjat och gnäll, vet ju att dem på nike bara tjatar och det för min skull, men jag tror faktiskt inte att det hjälper så mycket längre.
Dock behöver dem bara stå ut med mig i två möten till, sen slipper dem mig.

Men efter det så gick jag på No lektionen som vanligt, och på gympan som jag inte orkade vara med på, så jag gick bara dit och pratade lite med Linda och hon tyckte att det var bättre att jag gick och pluggade till alla prov sålänge.

Efter det vart det lunch, Jag fick min nutridrink från Helen och åt lite lunch .
Skoldagen fortsatte till Fyra men hade dock kör från 14.00 - 16.00 och då känns det ju alltid som att tiden bara rusar iväg, sitetr typ och kollar på klockan jämt och vill aldrig att det ska ta slut haha

Musiken är mitt liv helt enkelt.

Men nu ska jag nog snart gå sova, måste ringa pappa först och säga att jag nog inte kan komma i helgen tack vare att jag ska gå shoppa med regina på Lördags morgon när det öppnar, eftersm att vi båda behöver lite nya höst prylar samt presenten till mamma, sen tänkte vi komma hit hem till mig och plugga gärnet.


Ha det så bra nu allihopa
och godnatt!!

Caroline!


haha vet inte riktigt varför jag la in den bilden, tyckte bara att den var lite snygg hehe

Carro!

Kommentarer
Postat av: psykos

Hej, såg att du skrev om BUP.

Kolla gärna in och läs det sista inlägget på min blogg och säg vad du tycker om sidan eller bidra med lite expertkommentarer om BUP :)

Kram P

2008-09-28 @ 19:46:58
URL: http://psykiatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0