Mamma fyller år!

Den 29 September fyller Mamsen min 37år. Så vad hade jag tänkt ge henne i Födelsedags precent då?
Jo jag hade faktiskt tänkt ge henne ett precentkort på spat på Åhlens City, för en Spa behandling, men nu sitter jag här och funderar på om det verkligen är en så bra idè.
Den på Sturebadet kunde jag ju glömma på en gång, hade jag kommigt på det lite tidigare så ja, men sådär nästan i sista sekunden.
Faktum är att jag inte änns har nån aning om vad det är för datum idag, så jag måste nog kolla det i min kalender

Och då ser jag att det är den 8 september idag alltså exakt tre veckor kvar tills mamma fyller år.

Så då frågar jag er, om det nu är någon som brukar läsa den här bloggen.
Vad tycker ni jag borde ge i present till min mamma?
har ni några förslag så skulle jag bli  jätte av att få en komentar på det :)


många kramar
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0