Matte VS Drama

Vad ska jag välja för Elevens val?

Har egentlien valt Drama/musik, men jag pratade med lisa om att kanske byta till Matte, och då blir bla jag och regina typ dem ända där, eftersom att andra knappast har valt matte hehe.
Eftersom att jag ligger en hel del längre fram än alla andra, men det känns ändå som att jag inte förstår så mycket, osv.
Men då sa hon att Lina (mentor/musiklärare) hade sett framimot att ha med mig på kören.

Så jag vet inte rikigt hur jags ka göra.
Det är ju väldigt bra att ta matte eftersom att det för en gångskull är lugnt den lektionen, endast jag och regina :)
Och jag vet inte rikigt om jag alltid kommer orka med drama/ musik just nu.

Så jag tänkte att jag kanske skulle gå på drama imorgon, bara för att testa en gång, och annars kanske byta till Matte om det inte är nått bra.

För vist är ju drama grymt mycket roligare än att sitta och räkna Matte, men eftersom att jag inte fattar så mycket av matten just nu och särskillt inte division, så kanske det är bäst om jag tar matte eftersom att jag vill ha ett högt betyg i det :)

men men,,,jag bestämmer mig i morgon!

Carro
'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0