Pianolektionen

Jag orkar verkligen inte med den just nu.

Enligt dem på nike så är det för påfrestande för mig att änns gå 50 % i skolan.
Men jag valde själv att gå till 100 % och jag kan säga på en gång att det v erkligen tar på mina krafter.

Känner att jag just nu bara skulle kunna lägga mig ner på golvet och somna.
Men att sedan ha Pianolektioner Tisdagar 19.20, nej fy fan det går verkligen inte!
inte nog med att jag ska orka ta mig dit också, jag kommer inte kunna konsentrara mig ett skit, det märkte jag ju förra gången när jag gick.

Så mamma har nyss pratat med min lärare Christer och han skulle höra av sig vid 20.00 tiden i kväll för att kolla om det inte finns andra tider.
Finns det inte det, så tror jag tyvär att jag kommer hoppa av Pianot.
Men det vill jag verkligen inte!
jag vill ju lra mig spela och så, men jag orkar inte.
Det är inte så att äter så jäkla lite för att inte palla med det, utan äter jag inte så blir jag fysiskt trött och äter jag så blir jag Psykiskt trött.

kanske lite kompliserat, men jaa man är i stort sett trött hela tiden när man har anorexi eller någnon annan ÄS.
Äter man får man ångestattaker och kan börja gråta hur som helst, när som helst och var som helst.
Äter man inte, får man skulldkännslor över att tex jag ljugit för mamma om att jag ätit, eller slängt allt osv.
Så ja hela skiten är en stor jäkla plåga.
Men inte nog med det, har man föräldrar som inte bryr sig, ja då är det illa nog, men har man desutom föräldrar som bara götr det värre för en, ja då är det katastrof.
Och det är där jag ligger.

Pappa förstår mig verkligen inte.
pallar inte ta upp alla saker han gör, men han stärker ätstörningen till 100% men jag kan inte säga att det är hans fel för det är ju ingen annan än mitt fel alltiihop.

men grejen är att kan inte han låta mig vara när han inte vet hur han ska kunna få dt till det bättre.
Han gör ju allt mycket värre både för mig mamma och alex, eftersom att han har djupa problem själv.

Gloria som jag träffar på BUP har kallat in mig och pappa på ett möte på fredag.
när jag var hos henne sist dvs i onsdags så berätta jag om ALLT om hur pappa är, och hon förstod mig direkt.
Ibland är ha verkligen världens bästa pappa men alla har ju dåliga sidor eller hur? och hans dåliga sidor, dem är verkligen katastrofala.
Hon sa själv att både jag och Alex har en väldigt krånglig och svår relation till pappa vi sitter i en jäkligt svår sits båda två när det gäller pappa.
Men det är inte hans fel, det är mer att dem problem han har, inser han inte själv, och det låtar han gå ut över oss.
så jag ser fram emot på fredag, när vi ska prata om det här, vågar verkligen inte göra det själv eftersom att jag då bara skulle få 1000 kränkningar på varandra till försvar av honom.
men om Gloria är där, ja då vågar jag, för såhär kan man ju för fan inte ha det. han kan inte säga nått när hon är där, det är jag säker på.

Jag gör inte det där för att sätta dit pappa på något sätt, men han fattar ju för fan inte att han förstör alla han har runt omkring PLUS sig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0