Potatismos med korv

Pappa skulle bli galen om han viste vad vi nyss åt till middag nyss.
Nämligen Vanlig hederlig falukorv med potatismos.

Satt och råtvinga i mig alltihopa. 
Medans dem andra redan hade ätit klart hade jag inte änns börjat. Vilket fick mig att bli ännu mer stressad utav allt. 
Men mamma var rätt snäll och lät mig bara äta upp halva mosklicken.

Men nog skrivet om middagen. vet inte om jag pallar med Pianot denna vecka heller.
I såfall har jag skitit i det två veckor i rad men fan va jobbigt det är att behöva åk ut till bredäng varenda jäkla tisdag och ha lektionen kl 19.20.

vet nu..allting kändes bra när jag gick från skolan idag, dvs inte alls lika jobbigt som igår.
Men sen kom problemen när jag kom hem...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0