Skolfoto<3

På Onsdag 10.10 ska vi ta skolfoton för iår.
fan att inte luggen hunnigt växa ut lite tills dess, men det går säkert bra, jag menar jag ser ju inte förjävlig ut i håret, bara att luggen vart liite för kort.
I värsta fall kan jag ju sätta upp den med ett hårspänne, men det går ju inte heller eftersom att jag sparat ögobrynen nu i en månad ungefär och ska forma om dem om en vecka, vilket betyder att dem också ser förjävliga ut.
Fan! kommer ju inte se rikigt klok ut på foton.
men men ingen panik, det kommer nog gå bra, På nått sätt går det väll att fixa.

Så så ligger det till hehe,
Lite trist att ha klassfoto dagen när man för gudskull börjar vid 10.30, men 20 minuter gör väll ingen stor skillnad.

Många kramar
Carro

Här är mitt gamla skolfoto från Engelbrektsskolan förra året :D

Fan där viste jag inte vad jag skulle få va med om alltså, längtar verkligen inte tillbaks..

ursäkta bildkvalitèn :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0