Sovigt i 1.5 timme

Hade väldigt svårt att somna igår, somnade inte föräns 5.30 imårrse, och skulle upp vid 7.00.
så ingen skola vart det idag inte, men det är iförsig bara andra dagen jag är hemma från skolan den här terminen, så det känns inte så jätte jobbigt.
Satt nu borde jag egentligen ligga i sängen och sova tycker jag, men har smsat lite med regina och ska allderles strax gå lägga mig, men tänkte bara slänga in ett inlägg.

Nu ska jag först och främst sova!!
Efter det, ska jag nog upp och städa lite åt mamma, måste ju vara lite snäll nu när jag är hemma från skolan idag.
Samt när mamma kommer hem, så är det bara plugga plugga plugga som gäller.
Vet inte hur jag ska klara av no provet på Måndag, men ska ju träffa Regina imorgon, samt få lite hjälp av mamma, så det fixar sig nog.

Nej nu känns det som att jag ska somna på tagentbordet.

Så ha en bra dag allihopa!


Kramar
Carro


Kommentarer
Postat av: Byggarn

Trevlig helg!!

2008-09-26 @ 08:26:44
URL: http://tramlinger.blogg.se/
Postat av: Annica

God morgon!

Önskar dig detsamma!

2008-09-26 @ 08:41:38
URL: http://anja72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0