Årets April Skämt

Jag ringer pappa....

Jag- hej pappa!
Pappa- hej, hur mår du?
Jag- Jag mår bra :) men du det är någonting jag måste berätta för dig...
Pappa-Vadå?
Jag- Joo hmhmhm (spelar lite orolig) jo asså....
Pappa- Vadå?
Jag - Jo pappa jag är gravid
Pappa-VAAA!!!! du skojjar va!!?
Jag - Nej (låter lite rädd)
Pappa- Nää du skojjar va? (låter chockad som fan! inte arg men chockad!)
Jag-AprilApril!
pappa - Börjar Gapskratta och berätta för Lina, jag hör då hur hon också börjar gapskratta i bakgrunden!

Så gick det till när jag utnyttjade denna dag :)
Har ni lurat någon idag?

Kram
Carro

Kommentarer
Postat av: Nilufer

haha jag e så tung på att luras !!! hahaha

jag lurade mohammed , linn och flera i skolan

2009-04-01 @ 18:16:39
URL: http://nulleew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0