Årets första glass!

Vaknade vid 9,30 idag och somnade vid 0,00, vilkety betyder att jag sov i hela 9,5 timmar!
Men ffter allt letandes efter Gustav så gick jag ut och joggade några km innan jag sedan la mig i sängen, med gårdagens godis och kollade på filmen "My best friends girl" Med bla Kate hudson. Tyckte filmen var ganska överdriven och konstig. Absolut ingen höjdare! I betyg av mig så får den 2/5 och inte 1/5 som själva filmen förkänar, bara för att Kate Hudsom är en av mina favorit Skådisar!

Somnade såklart i slutet av filmen och sov i nästan tre timmar! Mamma väckte mig vid 16,00 tiden av att hon ville att jag  skulle följa med henne till Centrum och äta årets första glass i det soliga vädret.
Jag som är helt nyvaken går mottivlligt upp, klär på mig, skiter i att sminka mig och slänger bara på mig mina stora solglasögon och sticker iväg!
När vi väl kommigt till SKHLM så träffar vi morbror Pekka och hans kompis! Vi sitter vid en glassbar och äter våra glassar och bara tar det lugnt!

Here is some Pictures from today....




Sprang förbi Stadium också för att kolla på skor, men hittade den här istället (passar ju till min vita adidas jacka)



Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0