Dagens Diary



Hade svårt att somna igår natt igen...Låg och grubblade i flera timmar, tills klockan tillslut var 2,00. Vaknade sen vid 6,45 och var tvungen att gå upp. Gissa om jag var trött? Mamma tyckte att jag lika gärna kunde skolka den här dagen eftersom jag inte skolkat en ända dag den här terminen och att det inte skulle göra något, jag skulle ju ändå bara må dåligt och vara trött i skolan. Men jag bestämde mig för att gå till skolan iallafall, och kämpa på.

Skoldagen vart en stor katastrof och gissa om jag höll på somna? Inte nog med det så har vi sjuuukt mycket plugg den här veckan också! vilket inte gjorde saken bättre direkt!. Eftersom skolan gick jag raka vägen till SKHLM för att handla lite grejer till mamma, men glömde såklart hälften av allt som stod på listan. Det första jag gör när jag kommer hem är att starta TheSims och hälla upp en skål med naturgodis till mellis. Efter det har jag bara suttigt och spelat TheSims i kanske två timmar, sovigt i 40 minuter framför gamla avsnitt av Top Model och ätit Middag. Tänkte att jag skulle blogga ett tag nu och sedan gå iväg och plugga lite. Har sjukt mycket huvudverk just nu och hela dagen har det kännts som att mina ögonlock bara vill stängad igen ett par timmar! Nä ingen toppendag idag inte,,,,

Ha det bäst!
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0