Dagens Diary


Kunde såklart inte somna igår natt, så jag låg framför Tv`n till ungeför 1,00, då gav jag tillslut upp och gick och la mig i min säng igen. Som tur var så behövde jag inte gå upp föräns vid 9,00 och känner mig därför ganska utvilad idag. Började första lektionen kl 10,20, och då hade vi bild. Efter bilden hade vi Svenska och Matte och efter det skulle jag egentligen haft Franska. Men vid 14,10 hade jag en hälsokontroll hos skolsköterskan Åsa som tog ungefär 40 minuter. Vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord. Om hur jag mår idag, och hur jag mådde, och skolarbeten, om mina andsningssvårigheter osv. Jag har jätte svårt att somna nu för tiden eftersom jag får så himla svårt att andas. Det känns som att man skulle ha en jätte tajt klänning på sig, som ett band som spänns jätte hårt för bröstkorgen, plus att jag har en jävligt jobbig rethosta! Hon gav rådet att boka tid hos vårdcentralen för att kolla om jag ev har astma. Hoppas nästan på att jag har det eftersom det då går att göra något åt mina andningsvårigheter. Det kunde också var ångest alltså psykologist men det tvivlad jag starkt på eftersom jag äter tabletter mot ångest/deprision och för att jag mår skit bra idag. Ingen ångest här inte..bara ibland.....Jag vägde och mätte mig hos henne också och jag är tydligen bara 170 cm lång? kan jag vara så kort? och vägde 56kg. Blev nog mer frustrerad över längden än om vikten. jag som alltid velat bli 175cm? Nu har jag dessutom slutat växa också...:/
Men hursom helst så kom jag hem vid 15,00 tiden och ända sedan dess har jag bara suttigt och skrivit hela HK och idrotts uppsatsen som ska vara klart imorgon. Inte nog med det så hade jag redan suttigt och skrivit tre sidor på lovet. Men tror ni att det var sparat på datorn? Nej såklart inte, jag har suttigt här och skrivigt om allting! Så nu känner jag verkligen inte för att plugga Biologi som jag har prov på imorgon inte...Tror nog jag ska blogga lite nu och kanske spela Thesinms2 ett tag och bara ta det lugnt..Eller vad tycker ni?

Carro


Kommentarer
Postat av: Stéphanie

Awww tack så mycket !!! :D



Hur mår du idag?

Kramar

2009-04-15 @ 18:18:34
URL: http://franskastephanie.blogg.se/
Postat av: Stéphanie

Oh okay :/

Jag mår bara bra, tack! : ) Jag är på semester just nu : )

2009-04-15 @ 20:31:32
URL: http://franskastephanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0