Det här gjorde jag för ett år sen

27 Dresses

Idag har det vart en så sjukt tråkig dag så det finns inte.

det ända jag har gjort och orkad har vart att ligga i sängen och kolla på film.
Jag har kollat på 6 filmer idag. 
Det började men att jag kollade på 27 dresses, you me änd dupree, high school musical 2, 101 dalmatiner, music and Lyrics och familjen är värre.

nu ska jag snart gå och kolla på Andra avenyn när den börjar.

carro

Godmorgon allihopa!!


Idag ser det ut att bli en relativt tråkig dag!
Jag ska mest vara hemma, och kolla på film, läsa Harry Potter och Spela The sims2.
Ingenting speciellt alltså.
Jag kanske övar lite på den nya Showen också. Beror på om jag orkar.



ha det bra // Carro

haha lite kul att veta! Kommer ihåg den dagen, och har så jävla svårt att fatta att det verkligen var ett helt år sedan! Känns mer som en månad sen eller nått :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0