Fucking tandställning

Finns inga ord för hur ont jag har i tandställningen just nu! Smärtan började komma redan när jag och alex var i stan. Vi började med att åka till Eastmaninstitutet för att spänna tandställningen, och efter det sprang vi till närmaste BurgerKing för att fort som fan smälla i oss lunchen,
Efter det ville Alex köpa ett spel så vi stod i ungefär en timme på Game för att han inte kunde bestämma sig, (undra vad han i kassa tänkte xD) efter det så ville jag gå till en Gina Tricot för att få köpa mina Jeansleggings, men som vanligt så hade jag inga kontanter på mig och var tvungen att springa till närmaste bankomat (har inte fått mitt legg än) Och där var det ju tonvis med människor före mig, så jag och Alex började gå mot Webbhallen eftersom hans spel som han ville ha visade sig vara slut på Game.
Vi tog vår nummerlapp och väntade på att det skulle bli vårtur. Men när Alex äntligen köpt sitt jävla spel så ska han såklart
vara kvar och köra lite Call of Duty, och JUST då började dem jävla värkarna! Vi skyndade oss hem när han äntligen kört klart och jag började med att smälla i mig två stycken 500g Alvedon, men som inte tycks hjälpa ett skit!

Hur har er dag varit annars då?

Kram
Carro

Kommentarer
Postat av: Nilufer

Vad du än tar för tablett så hjälper det inte , tro mig jag har missbrukat alvedon ;) hahah ...

Testa ipren

2009-04-28 @ 06:13:56
URL: http://nulleew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0