Går dagen med Regina

Regina smsade mig vid 12,00 tiden och kollade ifall jag ville hänga med till Sätra IP och jogga lite. Nyvaken som jag var så klädde jag på mig och tog T-banan till bredäng, där vi möttes och promenerade till Sätra. Jag fick låna Reginas Mjukisar eftersom jag egentligen bara tänkt sola, men bestämde mig för att springa sen iallafall...Vi sprang i kanske någon timme, tills vi sedan började gå mot T-banan.
Regina följde med mig hem och vi gick till SKHLM för att möta upp Mamma och Pekka och äta en varsin glass i det fina vädret!
Pia och hennes familj hade sagt att dem skulle komma och fika lite senare idag så, jag, Regina, mamma och Pekka gick hem till mig för att vänta på att Pia och dem skulle komma. När dem tillslut hade kommigt efter några timmar, så satt jag och Regina mest och kollade på Robinson och tråkade eftersom hennes Granne Josefine är med! Fast som sen bestämde sig för att hoppa av Robinson.
Vid 21,00 tiden följde jag med Regina till T-banan och när jag tillslut kommigt hem så hade Pia och hennes familj åkt.

Det där var anledningen till att jag inte bloggat något igår! Hade helt enkelt inte tid!

Carro





Kommentarer
Postat av: ffay

sjukt söta bilder ! :)

har oxå picasa och vill veta vilken stil du skrev carrobruden med . detdär lila ;)

2009-04-12 @ 23:26:55
URL: http://ffay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0