Grattis min Kung 4år!!



Glömde bort min Gustaf i går kväll vilket betydde att jag var tvungen att gå ut och leta efter honom idag. Han har aldrig varit ute såhär länge förut, och jag blev bara oroligare och oroligare.
Jag var ute och letade här ute i nästan en timme, och jag jag var nästan så orolig att jag trodde att jag adrig mer skulle få se honom.
Vid 11,00 tiden gav jag upp och gick hem! Jag pratade lite med mamma och hon skulle bara äta frukost sen skulle vi gå ut tillsammans och leta efter honom. Helt plötsligt plingar det på dörren. Jag springer som en galnin och öpnar! Vem tror ni att det var!
Jo min älskade lilla gullekatt GUSTAV kom intassandes! Och han fyller 4 år idag! Ska nog gå ner till centrum snart och köpa en present på djuraffären! Gud  va jag är glad att han är hemma igen!

Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0