Kvällsfika i Stan..

Fick något konstigt ryck när jag och mamma var på väg hem från centrum vid 18,00 tiden och smsade Sotiris. Kollade om han ville följa med in till stan och fika med mig och mamma eftersom det var så fint väder . Han ringde upp mig och efter ca: 30min så hade han hämtat oss och vi var påväg.
Vi stannade vid en Cafè vid Vasastan och beställde in en varsin varm choklad till mig och mamma och en Latte till Sotiris.
Där satt vi ett tag och bara chillade och tog det lugnt. Efter ett tag vid 20,00 tiden så åkte vi iväg in till Gamlastan, där vi strosade runt på dem olika gatorna innan vi satte oss ner vid en båt bar, och tod en varsin läsk!

Även där satt vi bara och chillade, tog lite bilder osv... Tills vi började frysa och åkte iväg och handlade tillbehör till varma mackor vid närmaste ICA.
Nu står Sotiris i vårt kök och gör ett gäng varma mackor som vi ska trycka i oss ikväll framför en film!
Så det vart min Lördags kväll inne i stan det....

Ha det bäst
Carro








Men nu är varmamackorna klara!

Carro

Kommentarer
Postat av: Bha

Hahaha ajjt kicki ;)

2009-04-05 @ 19:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0