Påsklovet

Påsklovet började grymt bra. Jag var på bio med Regina, stan med Navida, firade Isabells födelsedag! Allting började mer än bra och för en sekund så tänkte jag att mitt liv kanske höll på att bli bättre tillslut! Men trodde jag enns på det själv. Har inte bloggat på ett tag nu, och anledningen är att jag först och främst hade glömt min kamera hos pappa, men sen att det hände en ganska jobbig grej igår! Tänker inte ta upp det i bloggen, men det är ett sår bara tiden kan läka! Kommer bla få Soc inblandade i mitt liv nu, och jag känner bara att jag redan har tillräckligt med problem som det är! Måste dem komma och göra allting värre när det för en gångs skull håller på bli bra?


Kommentarer
Postat av: Nilufer

Vad är det som händer carro ???!!! :( vadå soc =(

2009-04-09 @ 09:24:16
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: sara

Vad har hänt:O?????

Din blogg är as bra!

Kram

2009-04-09 @ 22:35:06
URL: http://saraslife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0