Trist!

Även fast gårdagen börjar smälta lite så känns allting skit just nu! Vet inte om jag kommer palla med alla kommande möten och ytterligare problem. Och allting för att JAG skulle vara så jäkla klantig, jag går alltid och förstör för mig själv! men jag mår trotts allt mycket bättre idag än vad jag gjorde igår! Men vet ni vad som kommer påverkar mest? Jo självklart maten! Är nog det jag är allra mest orolig för. Jag vet ju inte vad som väntar mig nu, men jag antar att jag snart är inne i helvetet igen! Det känns som det iallafall, alltid när jag är med om livskriser så är det maten som får ta smällen! Och vad påverkas då? Jo skolan och kompisarna såklart. Allting kommer bli förstört nu och inte fan kommer det bli någon psykolog av mig..måste fan börja läsa lite på internet om vad det krävs för betyg osv, jag ´har verkligen ingen lust att börja som någon jävla kyrator eller socionom, jag vill bli psykolog!! Men hela tiden ska det dyka upp massa jävla hinder! Tänk om jag bara skulle skita i allt och bli värsta plugghästen istället? Det ända jag gör på fritiden är att plugga, allt för att få så bra betyd som möjligt så att jag kan uppnå min dröm om att en dag bli legitimerad psykolog!

Helvete hur ska det här sluta.....


Kommentarer
Postat av: Nilufer

Gumman ! <3

Jag blir orolig , men vet att du kan vara stark <3 du är en stakr tjej och kämpar.

Det krävs höga ponäg för att bli psykolog , och jag tror på dig att du kommer klara av att bli det ! .<3 Du får inte ge upp nu ! <3 <3 Snälla vad som än hänt försök tänka positivt och kämpa .. Skolan kommer hjälpa dig ! .. om det är med soc att göra jag kan ge tips om en person ! mantha<3 GREK !, fältare ..

Snälla vill inte se att du ger upp, du har kämpat förr och klarat det , så vf ge upp fortsätt att kämpa! <33333333

2009-04-09 @ 22:16:56
URL: http://nulleew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0