Uppmuntra

Mamma och Alex hade köpt en varsin Tulpan bukett till mig för att muntra upp mig, och jag fick genast så jävla dåligt samvete! Här sitter jag och är sjukt förbannad på båda två och så går dem och köper blommor till mig...Usch vilken hemsk människa jag är! Men jag åt iallafall middagen som jag skulle och sitter nu och kollar på "Hjälp jag är med i en japansk Tv-show" och äter smågodis. Jag ska göra allt vad jag kan nu för att försöka att inte tänka på det som har hänt, utan jag ska bara vänta och se nu vad som händer!



Ha det bra!

Carro


Kommentarer
Postat av: Nilufer

Gumz , det kanske int eblir så mkt knaz som du tror !! ..

Det beror på vad det är ! .. gumman snälla var stark <3 jag finns för digh och det gör flera av dina vänner <3

Jag ska kämpa men det ska du också

2009-04-09 @ 22:30:28
URL: http://nulleew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0