Varför jag inte bloggat på ett tag




Har inte bloggat på ett par dagar nu för att jag helt enkelt saknat inspiration. Kommer inte ihåg vilken dag som jag sist bloggade på, men det har känts helt meningslöst att överhuvudtaget ta en "dagens outifts bild" 

 Var hos pappa i helgen och det vart ett jävla helvete, funderar på att bryta kontakten på riktigt nu, och ge mamma hela vårdnaden. Hon har sagt att hon ska fixa allt sånt idag men jag vet inte om hon verkligen kommer att göra det. Anledningen är (tänker inte gå in på detaljer) men jag har fått Nog, människor som gör en illa är människor man ska hålla sig borta ifrån.
Mer än så tänker jag inte säga....

Men just nu så känns allt bra igen, bara det att jag känner mig så otroligt jävla trött, men jag har nog en ganska naturlig anledning till det också xD, Känner att jag bara vill ligga hemma och skita i allting just nu, kolla lite på tv, kanske sova lite, spela lite Thesims, ja drömma kan man ju......

Ha det bäst!

Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0