Carro testar Åhlens brun utan sol

Igår fick jag för mig att prova Åhlens Brun utan sol. Har hört så mycket negativt om just brun utan sol krämer, och har tidigare endast vågat prova Doves lätta nyans...
Resultatet vart dock liite för fläckigt!

Positivt:
Färgen var grymt snygg på och man får ingen orange tonad nyans, utan en snygg solbränne färg! Den luktar heller inte lika illa som jag vet att en del andra brun utan sol krämer kan göra. Färgen är färgad vilket gör det lättare att applicera på krämen och se vart man har tagit. Åhlens brun utan sol, tillhör lågpris klassen och ligger på 85kr. Men ett stort plus, är att den tillhör de lite bättre brun utan sol krämerna..

Negatigt:
Svår att applicera på jämt, och blir mycket lätt fläckig! Färgen kletar lätt av sig på kläderna trots att man väntat i över 3 timmar på att färgen ska torka in! Lakanen riskerar också att bruna under natten, trots att man kletat på brun tan sol krämen morgonen innan!

Slutsats:
Det här är en väldigt bra brun tan sol kräm! trots sina nackdelar så har denna brun tan sol väldigt mycket mindre nackdelar än de flesta andra brun utan sol krämer. Att man lätt blir fläckig av en brun utan sol är nästan självklart, och man bör vara väldigt försiktig vid applicering. Jag kan starkt rekomendera andra att prova denna brun tan sol kräm. Var bara lite försiktiga när ni applicerar på!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0