Hemma hos pappa

Sitter här ganska så nyvaken nu. Pappa, Lina o Isabell har gått iväg till Isabells skola för en första dag. Tråkigt för dem som redan börjar den här veckan. Vid 15.30 tiden ska jag, Alex och Isabell möta upp Malin & Amanda i stan. Tror knappast att Alex & Issa kommer orka springa runt där med oss, så jag antar att de kommer gå runt lite själva. Gårdagen hos pappa gick faktiskt väldigt bra...Jag satt mest och pratade i telefon med Malin halva kvällen. Men hon var snäll och gick hem till min mamma klockan 22.00 och hämta mina högklackade som jag ville ha med till stan idag. Resten av kvällen så låg vi och kollade på filmen Seventin again...Sjukt bra film som jag absolut kan rekomendera alla där ute!

Men oj nu kom pappa och dem hem, så nu måste jag kila.,.,.,
Självklart glömde jag USB kabeln hemma så jag bjuder på en gamal bild till detta inlägg..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0