Hiss/Diss



*Alla mysiga koftor man kan slänga över sig på hösten, samtidigt som man ligger och spanar in en film på fredags kvällen medan regnet öser ner där ute...

*Sista året i grundskolan - Äntligen det sista året! Kan knappt fatta att jag går gymnasiet nästa år!

*Bästa vännerna - Som man kan ringa mitt i natten och dem ställer upp för en. Dem som finns där när man behöver dem, och aldrig sviker än...




*Slut på sommarlovet - Och så var den här sommaren över! Det har gått otroligt fort och jag längtar redan till nästa sommar! förhoppningsvis ska jag sommarjobba på en hotellbåt på kungsholmen då, men det innebär ju också att man slipper ha pengarproblem under sommaren...

*Falska vänner - Sånna som är ens vän till en början, men som sedan sviker än rakt av! En som inte har något bättre för sig än att snacka skit om andra och trycka ner andra människor. Sådanna behöver ju för fan hjälp!

*Skolstarten - Varför? Vi kunde likagärna kunna ha sommarlov till i Oktober! Usch för skolan säger jag bara!

Kommentarer
Postat av: Denisa

Det är sant!

2009-08-23 @ 19:08:36
URL: http://denisaaradean.blogg.se/
Postat av: anna

Bra lista

2009-08-23 @ 20:53:59
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/
Postat av: ffay

hehe oj råkade bli anonym där men dt är ffay, du inspirerade mig igår med ditt midjekjol och skärp och dendär pösiga tröjan från gina, ngt jag kommer bära imorgon men i blått , riktigt nice <3

2009-08-23 @ 22:19:34
URL: http://ffay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0