I`m home again!

Äntligen hemma! Har varit borta i nästan 6 timmar nu, och benen verker som fan! Sitter här nu med alla nya grejor som jag köpt och väntar på att datorn ska ladda upp alla bilder. Blev rätt mycket onödiga köp idag men det spelar ingen roll just nu iallafall. Malin & Amanda skulle också följt med och shoppat lite idag, men det vart aldrig av eftersom jag & Amina helt plötsligt skulle iväg till HeronCity med hennes föräldrar och äta Lunch/middag.

Men här har ni lite bilder på det som jag shoppade idag...


En Midjekjol från GinaTricot

Och en till Midjekjol från GinaTricot fast i rosa

Jeansleggings från Only

Benvärmare från Cubus

Långtröja från H&M utmärkt framåt hösten


Och favoriten från NewYorker


Skrivblock från Gallerix (alltid bra att ha lagom till skolstarten)


Men nu ska jag nog lägga mig ner i sängen och läsa VeckoRevyn...

See U♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0