Lär känna mig..

OM MIG
Namn
- Caroline Alexandra Paraskevas
Bor - Stockholm

Syskon - En lillebrorsa (Alex) & en plastsyrra (Isabelle)
Född - 27mars 1994
Ögonfärg - Bruna
Längd - 170cm
Sko storlek - 39
Höger eller vänsterhänt -höger

Stjärntecken - vädur
Hårfärg - svart/mörkbrun
Födelseort - Huddinge
Hudfärg - Ganska ljus (beror på vad man gemför med)


Dagens...
Låt - Pokerface pianoversion med LadyGaga

Saknar - Gustaf & Mimmi <3
Kläder - Jeansleggings!

Dagens humör - Sjukt bra!
Underkläder - Persikorosa BH mer behöver ni inte veta xD
Mat - Kinabuffè
Köp - Nya Leggings & ett långt linne
Göra sen - ska gå zoova
Godis - Skumnallar & geléhallon
Pinsammaste - Inne i stan med malin & Amanda, snubblade omkring med mina 12cm klackar


SVARA ÄRLIGT!!
Tycker du om att plocka svamp - verkligen inte

Var någonstans på kroppen har du mest muskler -låren/benen tror jag
Tycker du att du själv är söt/snygg - nja beror på...olika från dag till dag
Du ger mycket komplimanger till andra - Dålig på att ge komplimanger, kan istället tänka typ -gud va snyggt hår hon eller han hade. Borde nog gå fram o säga det istället för att tänka allt i mitt lilla huvud.
Är du nöjd med ditt förnamn - ja det duger..
Du tycker att du själv är smart - på en del saker ja

Vad är det sämsta hos dig - Tar illa upp allderles för lätt..
Vad är det bästa hos dig - Bra kompis! Lätt att prata med och förstående
Har du bra självförtroende- Tycker nog att mitt självförtroende är ganska bra
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn? - ojoj vet inte 3-4timmar per dag kanske?
Du tycker om att vara med killar? - Lättare att vara med killar än med tjejer..Tjejer blir sura allderles för lätt, medan killar inte alls bryr sig...
Känner du dina grannar - ja dem flesta
Vad har du för färg på dina underkläder - olika men mest rosa, röd eller vit
Använder du trosor varje dag - eehh ja?
Svär du ofta - Hell Yeah!
Gillar du skolan - Ibland
Har du någon gång skolkat -japp ;(
Spelar du något instrument - Piano :P
Vilka sporter/aktiviteter har du gått i: Simning,Piano, tar sånglektioner.

Vad ska du jobba som? Psykolog eller mäklare?
Har du några piercningar - bara i Öronen men ska ta Madonna så fort tandställningen är borta
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - Ganska så många. Fast stirrar jag nog mer för att hitta fel på mig själv  än att beundra mig själv
Tycker du om djur - Riktig djurälskare<3




Men nu ska jag nog försöka gå lägga mig (hur det nu ska gå till) Imorgon blir det shopping med Amina och ev Malin & Amanda..Fast först så ska jag & Amina åka in till stan och hämta min friis & Company väska som ligger på ett hemligt ställe hehe

Godnatt på er♥


Kommentarer
Postat av: attis

Gomorron vännen. Vad härligt att få läsa lite om vem du är. Alltid skoj. Hoppas allt är bra . Ha det bäst.

Kram

2009-08-20 @ 09:06:06
URL: http://attisblogg.blogg.se/
Postat av: Malin

Tjing

Tycker om din blogg jätte mycket och lägger till den på bloglovin nu...

Lägg till mig oxå så e du jätte söt :)

Kramar

2009-08-20 @ 10:33:49
URL: http://malinjennywestman.webblogg.se/
Postat av: attis

Jag tvättar idag. Tråk, tråk. Klockan 4 börjar jag jobba. Ha en bra shoppardag.

Kram

2009-08-20 @ 11:19:46
URL: http://attisblogg.blogg.se/
Postat av: Haedil *HUMOR BLOGG*

fråga i frågestunden :D

http://crazyhumor.blogg.se/2009/august/fragestund.html#comment

2009-08-26 @ 22:34:14
URL: http://crazyhumor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0