Årsresumé

imorgon sticker jag till Falun med Malin och hennes familj, och firar nyår där! Så eftersom jag inte är helt hundra på att det kommer finnas dator där, så gör jag min årsresumè nu...

kommer faktiskt inte ihåg så mycket från Januari. dagarna såg i stort sett likadana ut...Jag gick till skolan, kom hem, körde väldigt mycket pilates och tränade som bara den! Började även att äta sertralin i januari, vilket gjorde Januari till månaden som förendrade mitt liv!

 
Hände faktiskt inte så mycket där heller. åkte på Kryssning med pappa och hans "familj" om man nu kan kalla de för det. Möblerade om rummet, och hade allmänt tråkigt. Helgerna spenderades ofta framför Tv?n och det blev en hel del Filmkvällar i just februari. i skolan gick det grymt bra och jag kammade hem Vg på de flesta proven...allting känndes bra den här månaden...


Månaden då jag fyllde 15! Jag samlade ihop ungefär 6 tjejkompisar och åt middag och spelade disco bowling. jag tappade även bort min mobil den här månaden men som tur är så fick jag en ny i födelsedagspresent. jag umgicks väldigt mycket med pappa under den här månaden, och var väldigt ofta hemma hos "honom" Pappa blev även 37år i mars :)


månaden som gav underverk! jag träffade min blivande BFF malin för första gången! åkte till Råcksta med mina galna Darin vänner sandra & Marika. ordnade en misslyckad "fjortis" fest med Malin & steffie som jag mest av allt bara vill glömma. Började Umgås väldigt mycket med Malin!!<33


Jag umgicks konstant med Malin! vi gick på Hårdrocks fest ute på Vichan och som i slutändan inte visade vara så mycket till "fest" hehe...Jag & malin stod bland alla galna människor på Loppmarknaden, och skrapade in en hel del pengar, som vi sedan nästa dag brände på en shoppingrunda. Malin vart 13år haha minstingen! jag fick Guldkortet på Grönalund och började nästan konstant att åka dit...

Månaden då den stora sorgen kom! Jag, mamma, alex och malin va inne i stan och åt glass på ett ben & Jerry ställe. Vid 23 tiden var vi hemma och sätter på datorn, på Facebook strömmade det in inlägg, och youtube höll på krasha! Sms nätet funkade inte som det skulle! Dagen vi alla fruktade var här! Michael Jackson endast 50 år var nu död! R.I.P MJ!! Men livet går vidare, och Amina kom till sverige, och vi började umgås. malin försvann ur bilden ett tag då hon börjat umgås mycket med sin kusin Amanda...
I juli månad umgicks jag väldigt mycket med Amina på dagarna. vi eller rättare sagt jag kom på en väldigt evil plan, som vi fullföljde, och som gick rakt åt helvete kan jag säga! Men det var kul så länge det varade xD Vi åkte ut till Gripsolmsslott i marefred, och besökte grönalund ett antal gånger...
 
månaden då sommarlovet sakta men säkert tog slut...skolan var i gång igen värre en vanligt1 fyfan vad jag inte viste vad jag skulle gå igenom! 9an= ett helvet! Men jag klarade åtminstone första månaden bra!



mamma blev 38år! Gick på födelsedagsmiddag hos Steffie när hon fyllde 14 år, med Amanda och malin. var även på en av malins alla vilda FF kvällar! Det var tider det, mest för Malin då, men jag är seriöst glad att det är över! för hennes skull alltså! man blir som de man umgås med alltså, och det är inte alltid positivt...

jag började umgås mer och mer med Steffie och vi vart tillslut BFF´s som umgicks ungefär varje helg! Vi firade Halloween hemma hos mig, även fast det inte vart så mycket till fest...mycket bio/filmkvällar i det mörka höstvädret. Skolan = den orkade jag knabbt tänka på! men det gick jävligt bra på utvecklingssamtalet!





Malin was back! bra tycker vissa, dåligt tycker andra..Vi klippte av oss håret och jag blev svarthårig! fast om att köra mer på den bleka snövit stilen. Mötte även på min FD BFF på facebook som jag inte träffat sen Dagis tider..En vis MR Hemlig började Smsa med mig, synd att vi inte hann träffas innan det hela var över. Men hallå? Det är inte jag som har gjort nått...



Julen var här! eller det tycker jag den är fortfarande! Lärde känna jibbe, Fredde och niklas! Shoppade väälidigt mycket med Malin. och ska nu fira jul med henne i Falun. Kan det bli bättre?

Det Här har jag hunnigt med 2009
# Höja mina betyg med 80poäng för att sedan sänka de med 5 poäng
# gjort mig av med falska kontakter som man bara inte ska ha i sitt liv!
#Klippa av nästan allt hår, och färgat det svart
# Fått två nya mobiler
# träffat en ny BFF = Malin <3
# Svikit malin grovt två ggr ;( gjort saker som jag i vanliga fall aldrig ens skulle tänka på!
#sagt upp kontakten med idioter som man hade mycket kontakt med 2008
#Gjort någonting olagligt
#nästan förlovat mig
# kommigt dåligt överäns med en lärare
# nästan blivit rökare (men stoppade det tack och lov innan det började)
# gjort gymnasievalet!
#festat ganska så mycket mer än vanligt...
#Fått 3 stycken kattungar
#Gustav kom bort! men hittades efter tre dagar..
# Sorterat bland kontakterna och börjat umgås med nya människor
# Lärde känna Niklas, jibbe & Fredde
# tagit kontrollen över mitt liv...

Kommentarer
Postat av: Malin

wow carro.. mycket har hänt alltså.. <33 :O :*

2009-12-30 @ 00:01:10
URL: http://soblondie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0